1060281106 |
Implementació projectes: espais d'aprenentatge |
2019-2020 |
Taller. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
16/9/2019 - 18/11/2019 (15 hores) de h a h |
|
ESC La Sedeta |
|
c. Indústria, 67-73 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gràcia
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 16/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller pràctic que aportarà elements per la consolidació dels projectes i funcionament d’espais d’aprenentatge endegats al centre.
|
| |
Objectius |
1.-Seqüenciar el desplegament metodològic dels projectes i espais d’aprenentatge amb les competències del currículum.
2.-Consolidar el paper de l’alumnat en la regulació del seu aprenentatge.
3.-Reflexionar sobre la coherència entre els objectius d’una activitat, la seva avaluació, i la metodologia d’aula.
4.-Compartir i millorar els instruments d’avaluació reguladora emprats fins ara.
5.-Aprofundir en el funcionament i distribució dels espais d’aprenentatge
6.-Elaboraració de noves propostes dels docent a partir de la reflexió compartida sobre la feina feta.
|
| |
Continguts |
1.-Procés de desenvolupament del format més eficient dels espais d’aprenentatge.
2.-Enfocament interdisciplinari i globalitzador en el treball per projectes.
3.-Coherència entre competència, objectiu i criteri d’avaluació.
4.-Elaborar rúbriques i graelles d’avaluació a partir del currículum
|
| |
Formador/a |
Fontanet Eroles, Jordi / Pociello vicente ,Yolanda
|
| |
Avaluació |
- Seguiment de l'assistència
- Seguiment de les tasques que es demanen a cada sessió.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions presencials i presentació de les propostes d'activitats pels altres requisits.
Es requerirà un qüestionari de satisfacció.
|
| |
E-mail |
crp-gracia@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
16/09/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dilluns |
30/09/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dilluns |
14/10/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dilluns |
28/10/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dilluns |
18/11/2019 |
1700 |
1900 |
|
| |